Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je mag altijd (een deel van) je bestelling met producten van carinosa binnen 14 dagen retourneren. Dat doe je door eerst even contact met ons op te nemen via de mail (info@carinosa.nl) en daarna de producten naar ons terug te sturen.
Terugsturen kan naar het volgende adres:
Carinosa
Grotelseheide 11
5761 PX Bakel
Als je de producten terug wilt sturen na ontvangst, dan verwachten we wel dat ze ongebruikt zijn en dat je zorgvuldig omgaat met de producten, zodat we de producten in goede staat terug kunnen ontvangen. Doe een briefje met je gegevens & factuurnummer erop in je retourpakket, zodat wij weten waar het vandaan komt. Als we jouw pakketje ontvangen hebben, nemen we even contact met je op.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Wanneer er sprake is van een retour met slechts een gedeelte van de totale bestelling, wordt alleen het bedrag van het desbetreffende artikel teruggestort exclusief de verzendkosten. De retourkosten zijn voor jouw rekening.
Custom made producten
Custom made producten worden speciaal voor de klant naar wens, door de door jou doorgegeven specificatie gemaakt. Het is daarom niet mogelijk om deze te ruilen of retourneren. Tenzij een product niet volgens bestelling wordt geleverd.
De verkoop hiervan is na succesvolle betaling definitief.
Pakket niet opgehaald bij ophaalpunt
Als je jouw pakket niet ophaalt bij het ophaalpunt, wordt het na 7 dagen naar ons teruggestuurd. Het pakket wordt dan door ons geregistreerd als 'niet-opgehaald': hiertoe zullen we vervolgens 15% van het totaalbedrag in rekening brengen i.vm. gemaakte (verzend)kosten en tijd. Het resterende orderbedrag wordt aan je terugbetaald - op dezelfde manier zoals je de bestelling oorspronkelijk hebt betaald.