Vragen

Heb je een vraag? Check hieronder de veelgestelde vragen om te zien of we jouw vraag hier kunnen beantwoorden.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden:

- iDeal
- Bancontact

Alle prijzen op de website zijn incl. 21% BTW.

Ontvang ik een bevestigingsmail?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een bevestigingsmail van je bestelling. Wanneer je geen mail ontvangen hebt, kan het zijn dat deze in de ongewenste mail terecht gekomen is.

    Wat zijn de verzendkosten?

    Voor het verzenden van bestellingen binnen Nederland hanteren wij de volgende tarieven: 
    - Pakketpost NL €6,75
    Bestellingen vanaf €75,- worden gratis verzonden.

    Via welk postbedrijf ontvang ik mijn bestelling?

    Wij versturen onze pakketten via DHL.

    Wanneer krijg ik mijn bestelling?

    Wij streven ernaar om bestellingen die vóór 12.00u besteld zijn, dezelfde werkdag te verzenden. Je ontvangt je bestelling dan binnen 1-2 werkdagen.

    Met uitzondering van handgemaakte (vilt) producten. Kies je voor een muziekmobiel of andere decoratie uit onze eigen collectie? Dan maken wij deze graag voor jou in ons eigen atelier. Omdat alles met de hand gemaakt wordt, zijn ze niet altijd op voorraad. Houd rekening met een levertijd van maximaal 2 weken.

    De levertijd staat ook beschreven bij het artikel.

    Heb je producten besteld met verschillende levertijden, dan is het bezorgmoment afhankelijk van het product met de langste levertijd.

    Zodra het pakketje is overgedragen aan DHL, ontvang je een track en trace code via de mail. Zo kun je de reis van jouw pakketje gemakkelijk online volgen.

    Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Als je een bestelling hebt geplaatst, kunnen we deze niet meer aanpassen/annuleren. Je kan na ontvangst natuurlijk wel je bestelling (deels) binnen 14 dagen terugsturen

    Ik heb mijn (adres) gegevens verkeerd ingevuld

    Het is handig dat je zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Zolang je bestelling nog niet verwerkt is, kunnen we een (adres) wijziging doorvoeren. 

    Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

    Kom je uit de buurt en haal je jouw bestelling liever op? Neem voor het plaatsen van je bestelling contact met ons op info@carinosa.nl